Изменить размер шрифта

Новая темаКомментировать Страница 1 из 1   [ 1 сообщение ]
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: personen in hun slijtageproefprogramma
СообщениеДобавлено: 28 янв 2019, 15:16 
казак
казак

"Helemaal nieuw voor Mizuno is de regel" Activering "met de naam" Be ". Er zijn 3 kleurenschema's voor vrouwelijke modellen en 3 voor herenmodellen. Prijs 110 €. Het doel, zoals bij alle natuurlijke hardloopschoenen, is om de kuit- en voetspieren te versterken met de ultieme doelstelling om de houding te corrigeren en de blessures te verlagen. Het model is gemaakt van plantaardige / plantaardige vezels zoals de Waraji-sandalen (die korter waren dan de voet). De binnenzool is vlakker bij de tenen, waardoor de tenen vrij kunnen bewegen. De Nike Air Max 95 Femme constructie is vrij vlak met 9: 3 mm. De druppel is laag 6 mm. De schoen weegt 200 g in US-9-formaat, zoals de concurrentie, een lichte schoen. Zorg dat je de line-up voor natuurlijke loopschoenen van Mizuno opraapt en het wordt vooral gezien als een show om de spieren te trainen, afgezien van normale hardloopschoenen. In 2013 wordt het assortiment uitgebreid. Het is niet zo dat er niet genoeg Fu?trainer (schoenen om de voeten te trainen) zijn, maar elk bedrijf en elk nieuw model in deze klasse, drijft dit onderwerp naar voren. Het is grappig dat je dit vandaag publiceert, want vanmorgen vroeg dacht ik aan de stressfractuur die ik een paar jaar geleden kreeg in een paar Vibram Flows. Nou, ik had er eigenlijk twee tegelijk, één in mijn tweede teen en één in de tweede middenvoetsbeentje. Beide waren proximaal van aard en leidden ertoe Nike Air Max 90 Femme dat mijn sportmedewerker speculeerde dat ze meer waren van de herhaalde kracht van initi?le voetstappen dan van het laden van volledige stand (de breuken waren niet in de dunste delen van de botten). Hoewel ik hier geen bewijs van heb, voelde ik me altijd als de teenzakken van de Flow, die vooral stijf en dik waren omdat ze ontworpen waren voor koude temperaturen, niet alleen hielden mijn tenen vrij van bewegen, maar zelfs gedwongen geforceerd hebben ze in een onnatuurlijke positie. Ik herinner me hoe de gebieden tussen mijn tenen pijn zouden doen, alsof de naden in mijn Nike Court Lite Damskie voet waren geklemd. Ik herinner me ook heel goed hoe blij ik was om ze af te krijgen na elke vlucht, ook al vond ik het leuk om er anders in te rennen. Overigens heb ik in een hele reeks minimale schoenen gelopen sinds ik de Vibrams heb genezen en in de steek gelaten Nike Air Max 270 Damen en nog nooit een ander probleem gehad heb, zelfs geen pijn (kloppen op alles wat beschikbaar zou zijn hier). Bedankt, zoals altijd, voor de post.Sinds initieel gecontacteerd werd door het ontwerpteam achter de Skechers Go Run, hebben een lokale ultrarunning-vriend (Nate Sanel) en ik regelmatig met hen samengewerkt aan verschillende schoenen die ze momenteel in ontwikkeling hebben (noot : Ik ontvang geen betaling van hen afgezien van de prototype schoenen die ik heb getest, die gratis worden geleverd - ik geniet gewoon van het proces om een ??betere schoen te kunnen Nike Air Max Sequent 3 Heren maken). Het werkt eigenlijk zo: ze sturen ons elk een paar schoenen, Nate en ik rennen er een beetje in (zijn aantal kilometers is aanzienlijk hoger dan de mijne), en dan delen we onze gedachten met het ontwerpteam. We ontvangen vervolgens een tweede iteratie van de Nike Internationalist Femme schoen waarin een deel van onze feedback is verwerkt, evenals die van personen in hun slijtageproefprogramma. Dit gaat zo door totdat de ontwerpers bereid zijn om de schoen in productie te nemen. Tot nu toe hebben Nate en ik drie afzonderlijke schoenen getest, en twee daarvan gaan nu in de uiteindelijke productie. Hiervan is degene waar ik de meeste tijd mee heb doorgebracht een schoen genaamd Skechers Go Bionic. Ik heb deze nu en dan enkele maanden achter elkaar gelopen over een paar iteraties, en ik moet zeggen dat ik nogal onder de indruk ben van het uiteindelijke www.johanweststeijn.nl product! Wat Skechers met de Go Bionic heeft gedaan, is het concept achter een schoen als de Nike Free 3.0 en maak een schoen met een zool zonder val (dikte 11,5 mm), iets grotere flexibiliteit en een aanzienlijk ruimere toebox. Als dusdanig, als u van het gevoel van Adidas Ultra Boost Damskie Nike Free houdt maar vindt hen om smal en een beetje te hoog in de hiel voor uw smaak te zijn, is Go Bionic de schoen voor u. Een paar maanden geleden schreef ik een uitgebreid overzicht van Skechers GoRun-schoen. In die recensie vermeldde ik dat hoewel ik hield van de bovenkant van de schoen (misschien wel het beste van elke schoen die ik heb gedragen), de schommelstoel met een duidelijke 'bobbel' onder de middenvoet een beetje vreemd aanvoelde toen hij in de schoenen stond. De Go Bionic doet afstand van de rocker en de hobbel van de middenvoet. Hoewel de schoen Nike Air VaporMax Femme in de bovenstaande afbeelding een enigszins hobbelige onderkant lijkt te hebben, is dat uiterlijk voornamelijk te danken aan het feit dat het een lage hak heeft die lijkt op die van de Go Run, Brooks Pure of New Balance Minimus Road. Als je in deze schoen staat, voelt Nike Air Span 2 Herren deze volledig vlak aan.

Новая темаКомментировать Страница 1 из 1   [ 1 сообщение ]